Dokumentu vadības sistēma (DVS) LIETVARIS ir Latvijā populārākā lietvedības lietojumprogramma, kuras funkcionalitāte ir paredzēta dažādiem dokumentu pārvaldības procesiem.
Efektīvai un maksimāli automatizētai informācijas un dokumentu apritei DVS LIETVARIS funkcionalitātē ir ietvertas integrācijas ar 12 dažādām lietojumprogrammām, valsts iestāžu reģistriem, kā arī mobilajām lietotnēm.
Dokumentu vadības sistēmas moduļi un funkcionalitāte komercuzņēmumiem
Dokumentu apstrādes modulis
- Uzņēmuma lietvedības dokumentu uzskaites reģistri (korespondence, rīkojumi, līgumi, sapulču un sanāksmju dokumenti u.c.). E-adreses pieslēgums dokumentu vadības sistēmā. Sistēmā integrēts elektroniskais paraksts un mobilais e-paraksts. Integrācija ar Uzņēmumu reģistra un Valsts zemes dienesta adrešu reģistriem.
- Brīvi definējami DVS iestatījumi, paredzēti centralizētiem un decentralizētiem dokumentu pārvaldības procesiem. Iespēja organizēt dokumentu pārvaldību uzņēmuma struktūrvienību griezumā.
- Nav ierobežots lietotāju skaits vienas DVS licences ietvaros. Definētas lietotāju lomas: “Lietvedis”, “Vadītājs”, “Darbinieks” ar plašām iespējām pārvaldīt lietotāju tiesības darbam ar noteiktas struktūrvienības atsevišķiem vai visiem dokumentu reģistriem.
- Katram lietotājam ērti lietojama DVS sadaļa “Mana darbavieta” un “Darāmie darbi”.
- Uzdevumu pārvaldība (rezolūcijas, dokumentu saskaņošana). Dokumentu un uzdevumu kontroles funkcijas.
- Ērta vide uzņēmuma vadītājam uzdevumu deleģēšanai, dokumentu parakstīšanai, tai skaitā masveida dokumentu parakstīšanai.
- Līgumu reģistrs un saņemto rēķinu saskaņošanas funkcionalitāte. E-adresē saņemtu e rēķinu apstrādes un atpazīšanas funkcionalitāte. Personāla un grāmatvedības dokumentu reģistri (darbinieku iesniegumi, personāla rīkojumi, darba laika uzskaites tabulas, norakstīšanas un pārvietošanas akti u.tt.).
- Dokumentu sagataves, datņu labošana sistēmā, nepārceļot dokumentus ārpus dokumentu vadības sistēmas. Datņu redakciju izmaiņu izsekošana.
- Ierobežotas pieejamības dokumenti un dokumentu pielikumi ar ierobežotas pieejamības statusu.
- MS Outlook spraudnis dokumentu reģistrēšanai no e-pasta programmas.
- Sistēmā reģistrēto dokumentu pārskatu un statistikas sadaļa.
- Iespēja sistēmā veidot dokumentu lietas un atvasinājumus (elektroniskiem un papīra dokumentiem).
Uzņēmuma sanāksmju un sēžu vadība
- Dažāda līmeņa uzņēmuma sanāksmju, sapulču un sēžu (tai skaitā valdes sēžu) elektroniskas organizēšanas un norises vadības funkcionalitāte.
- Sapulču pārvaldība, sākot no sanāksmē izskatāmo jautājumu sagatavošanas, līdz protokolu un lēmumu automatizētai ģenerēšanai, nosūtīšanai adresātiem.
- Sapulču dalībnieki, protokolētāji un pieaicinātās personas.
- Elektroniska balsošana par sapulcē/sēdē izskatāmajiem jautājumiem (iespēja piedalīties sapulcēs/sēdēs attālināti). Balsojuma rezultātu ģenerēšana protokolā pie katra izskatāmā jautājuma.
- Pieņemto lēmumu izpildes kontrole.
Integrācija ar resursu vadības sistēmu GVEDIS
- Noslēgto līgumu datu un pielikumu, kā arī līgumu aktu, grozījumu un vienošanos datu nodošana resursu vadības sistēmai GVEDIS. Dokumentu vadības sistēmā LIETVARIS organizētu saņemto rēķinu saskaņošana un saskaņoto rēķinu datu nodošana resursu vadības sistēmai GVEDIS. Resursu vadības sistēmā apstrādāto rēķinu un maksājumu datu attēlošana līguma atbildīgajām personām dokumentu vadības sistēmas LIETVARIS līgumu kartītēs.
- Personāla uzskaites dokumentu – darbinieku iesniegumu, personāla rīkojumu elektroniskas aprites un uzglabāšanas nodrošināšana. Uzņēmuma darbinieku datu, prombūtņu un aizvietotāju informācijas saņemšana no resursu vadības sistēmas personāla uzskaites moduļa, automātiska uzdevumu pārcelšana no prombūtnē esošā darbinieka uz tā aizvietotāju.
- Dokumentu vadības sistēma LIETVARIS – visu grāmatvedības pamatojumu dokumentu elektroniskas uzglabāšanas vieta. Grāmatvedības dokumentu sasaiste ar DVS LIETVARIS reģistrētiem dokumentiem. DVS LIETVARIS pārvaldīti dokumentu uzglabāšanas un arhivēšanas nosacījumi. Dažādu grāmatvedības dokumentu ģenerēšana balstoties uz resursu vadības sistēmas moduļu datiem un to elektroniska saskaņošana, apstiprināšana un uzglabāšana, piemēram, darba laika uzskaites tabulas, pārtikas produktu saņemšanas pavadzīmes, pārtikas produktu norakstīšanas akti, pamatlīdzekļu, inventāra un krājumu pārvietošanas un norakstīšanas akti, inventarizācijas saraksti, debitoru un kreditoru salīdzināšanas akti.
Licencēšanas politika un mākoņskaitļošana
- Licencēšanas politika uz uzņēmumu nodrošina visu dokumentu vadības sistēmas LIETVARIS moduļu pieejamību klientam neierobežotam sistēmas lietotāju – uzņēmuma darbinieku skaitam. Jaunu sistēmas versiju piegāde un licences līgumā paredzēts lietotāju atbalsts noteiktā apjomā licences uzturēšanas laikā.
- Dokumentu vadības sistēmas izmitināšana ZZ Dats pārvaldītajā datu centrā. ISO/IEC 27001:2013 sertificēta drošības pārvaldības sistēma.
Kontaktinformācija
Dokumentu vadības sistēmas LIETVARIS ieviešanas projektu vadītāja Lelde Balaško.
E-pasts: lelde.balasko@zzdats.lv