Prasības:
- teicamas latviešu un angļu valodas prasmes;
- spēcīgas digitālās prasmes produkta ieviešanai un virzīšanai;
- teicamas pārdošanas prasmes;
- augstākā izglītība (priekšroka mārketingā, pārdošanā, biznesa vadībā, IT kompetence);
- iepriekšēja praktiska pieredze produktu virzīšanā starptautiskajā tirgū.
Uzdevumi:
- vadīt jaunu un inovatīvu IT produktu ieviešanu un virzīšanu starptautiskajā tirgū;
- strādāt pie produkta vīzijas, stratēģijas, attīstības un pārdošanas plāna;
- noteikt un uzraudzīt galvenos darbības rādītājus (KPI);
- pārraudzīt visa produkta dzīves cikla procesu, nodrošinot tā atbilstību biznesa mērķiem;
- veicināt klientu piesaisti un veidot stabilu to bāzi;
- veicināt un uzturēt ciešu sadarbību ar klientiem, sekot līdzi to apmierinātībai;
- sagatavot un pārvaldīt finanšu prognozes, lai sekmētu produkta rentabilitāti un biznesa izaugsmi;
- definēt un prioritizēt uzdevumus atbildīgajām komandām, lai nodrošinātu efektīvu darbplūsmu.