GVEDIS

GVEDIS ir informācijas sistēma resursu vadībai un grāmatvedības uzskaitei. Sistēma nodrošina pilnu grāmatvedības ciklu, sākot ar pirmdokumentu ievadi un beidzot ar pārskatu sagatavošanu.

Būtiskākās resursu vadības sistēmas GVEDIS priekšrocības

Būtiskākā resursu vadības sistēmas GVEDIS priekšrocība ir tās daudzi moduļi un integrācija ar dokumentu vadības sistēmu (DVS) LIETVARIS nodrošinot vidi uzņēmumu digitālai transformācijai un digitalizācijas iespēju izmantošanai uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanā. Būtiskāko priekšrocību uzskaitījums ir zemāk minēto moduļu funkcionalitātē. Īsumā tos pārskaitot:

  1. Ar grāmatvedības sistēmu integrēts budžeta plānošanas modulis operatīvai datu analīzei nepieciešamajā griezumā.
  2. Ar algu aprēķinu integrēts personāla uzskaites modulis uzņēmuma darbinieku personas lietu elektroniskai pārvaldībai. Darbinieku novērtēšanas funkcionalitāte.
  3. Darbinieku pašapkalpošanās portāls visu uzņēmuma darbinieku vajadzībām personas lietas apskatei un darbinieku iesniegumu elektroniskai sagatavošanai, pieejamo ikgadējā un papildatvaļinājuma dienu aprēķins, padoto darbinieku personas lietas, atbildībā esošo pamatlīdzekļu, krājumu un inventāra pārvaldībai.
  4. Ar grāmatvedības sistēmu integrēts ēdināšanas modulis.
  5. Ar grāmatvedības sistēmu integrēts komunālo pakalpojumu modulis. Sistēmā integrēti ePakalpojumi.lv rēķinu datu pieejai klientiem un skaitītāju rādījumu iesniegšanai.
  6. Ar algu aprēķina sistēmu integrēts darba laika uzskaites modulis.
  7. Integrācija ar valsts nozīmes reģistriem un informācijas sistēmām: uzņēmumu reģistru, VID EDS, komercbankām, SIA “SOLLO LV” un VAS “Latvijas Pasts”.
  8. Ikgadējā un papildatvaļinājuma automātiskais aprēķins. Atvaļinājumu uzkrājumu aprēķins un grāmatošana.
  9. RVS GVEDIS integrācija ar DVS LIETVARIS elektroniskā grāmatvedības pamatojumu dokumentu apritē un glabāšanā, uzglabāšanas un arhivēšanas noteikumu pārvaldībā.
  10. Resursu vadības sistēmā integrēts e-rēķinu (XML) formāts un datu apmaiņa pa e‑adreses kanālu.
  11. Neierobežots resursu vadības sistēmas GVEDIS un tās moduļu lietotāju – uzņēmuma darbinieku skaits.

Resursu vadības sistēmas (RVS) moduļi un funkcionalitāte komercuzņēmumiem

Personāla uzskaite

  • Uzņēmuma personāla uzskaites modulis. Darbinieku personas lietu uzskaite. Darba attiecības, amati, pabalsti un piemaksas, līgumi un papildvienošanās, izglītība un apmācības, darbinieku prombūtnes. Ikgadējā un papildatvaļinājuma automātiskais aprēķins. Atvaļinājuma uzkrājumu un kompensācijas aprēķins. Obligātās veselības pārbaudes pārvaldība un karšu ģenerēšana. Līgumattiecību un pieņemšanas – nodošanas aktu uzskaite. Personāla dokumentu (iesniegumu, rīkojumu) tekstu ģenerēšana dokumentu sagatavēs, dokumentu elektroniska saskaņošana, izmantojot DVS LIETVARIS, un uzglabāšana resursu vadības sistēmas dokumentu repozitorijā.
  • Vairāk kā 35 dažādi pārskati par uzņēmuma darbinieku datiem dažādos griezumos.

Darbinieku pašapkalpošanās

  • Pašapkalpošanās modulis darbiniekiem un darbinieku tiešajiem vadītājiem darbinieku personas lietas piekļuvei. Algas lapiņu informācija. Darbinieku iesniegumu sagatavošana un iesniegšana saskaņošanai. Elektroniska darbinieku iesniegumu saskaņošana, izmantojot DVS LIETVARIS. Informācija par darbinieka personas lietu no personāla uzskaites moduļa – tai skaitā par darbiniekam pieejamo ikgadējo un papildatvaļinājumu, ikgadējiem mērķiem, apmācību vajadzībām u.tml.

Darbinieku novērtēšana

  • Modulis darbinieku novērtēšanas procesa nodrošināšanai uzņēmumā. Definējamas darbinieku novērtēšanas anketas un anonīms darbinieku 3600 novērtēšanas risinājums. Novērtēšanas kopsavilkuma sagatavošana un tā elektroniska saskaņošana, izmantojot DVS LIETVARIS, un uzglabāšana resursu vadības sistēmas dokumentu repozitorijā.

Algu aprēķins

  • Ar resursu vadības sistēmas personāla uzskaites moduli integrēts algu aprēķins. Algu aprēķina pamatdatu saņemšana no personāla uzskaites moduļa. Darba laika uzskaites tabulu imports no darba laika uzskaites tabulu moduļa. Pamatdatu imports no VID EDS gan tiešsaistes režīmā, gan izmantojot XML datnes. Struktūrvienību un izdevumu kodu dalījumā un veicams algu aprēķins. Algu aprēķina pamatojumu elektroniska saskaņošana, izmantojot DVS LIETVARIS, un apskate algu aprēķina modulī. Atskaišu datu nodošana VID EDS un CSP tiešsaistes režīmā un izmantojot XML datnes.

Budžeta plānošana

  • Uzņēmuma ieņēmumu un izdevumu plānošana struktūrvienību griezumā. Ieņēmumu un izdevumu izpildes rādītāju automātiska aktualizācija no grāmatvedībā apstrādātiem dokumentiem. Plašas datu analīzes iespējas izmantojot moduļa funkcionalitāti. Struktūrvienību vadītāju piekļuve un ieņēmumu un izdevumu izpildes rādītāju atšifrējumi.

Grāmatvedība

  • Uzņēmumu reģistra dati debitoru/kreditoru saraksta uzturēšanā. Uzskaites dimensijas (piemēram, struktūrvienības), ieņēmumu un izdevumu kodi, papildu uzskaites analītikas grāmatvedības dokumentu reģistros.
  • Automātisks banku kontu izrakstu imports no komercbankām ar tajā integrētu SIA “SOLLO LV” un VAS “Latvijas pasts” pieņemtu rēķinu apmaksu atšifrēšanu un atpazīšanu, automātiska ieņēmumu atpazīšana un grāmatošana.
  • Izdevumu kontrole pret budžeta plānošanas modulī apstiprinātajiem izdevumu plāniem.
  • Rēķinu saņemšana un nosūtīšana pa e-adresi un izmantojot e-rēķinu (XML) formātu. Rēķinu piegāde pa pastu. Saņemto rēķinu elektroniskas saskaņošanas funkcionalitāte, izmantojot DVS LIETVARIS.
  • Uzņēmuma noslēgto līgumu reģistrs. Izmantojot DVS LIETVARIS, līgumu dokumentu (tekstu) un līguma pielikumu (grozījumu, aktu, vienošanās dokumentu) piekļuve no grāmatvedības uzskaites un uzglabāšana resursu vadības sistēmas dokumentu repozitorijā. Izmantojot DVS LIETVARIS, grāmatvedības dokumentu – maksājumu un rēķinu informācijas attēlošana DVS LIETVARIS līgumu kartītē līgumu grāmatvedības informācijas pieejamības nodrošināšanai līguma atbildīgajām personām.
  • Sadarbībā ar SIA “Timesaving”, pamatlīdzekļu un inventāra elektronisks inventarizācijas risinājums. Inventarizācijas rezultāta elektroniska apstiprināšana, izmantojot DVS LIETVARIS, un uzglabāšana resursu vadības sistēmas dokumentu repozitorijā.
  • Funkcionalitāte rēķinu un pavadzīmju apstrādei un grāmatošanai. Krājumu reģistrs un pamatlīdzekļi. Kase un banka. Atskaites un pārskati. Pārskatu sagatavošana un eksports XML formātā iesniegšanai VID EDS.

Komunālie pakalpojumi

  • Vienotā grāmatvedības sistēmā integrēts komunālo pakalpojumu modulis.
  • Pakalpojumu sniedzēju rēķinu apstrādes un sadalīšanas funkcionalitāte. Māju informācijas uzskaite, dzīvokļu kartiņas, Valsts adrešu reģistra dati dzīvokļu kartiņā. Skaitītāju rādījumu apstrāde un komunālo pakalpojumu rēķinu sagatavošana. Rēķinu piegāde pakalpojumu saņēmējiem pa dažādiem kanāliem (pastu, e-pastu, www.ePakalpojumi.lv portālu, Swedbank automātisku rēķinu apmaksas kanālu). Pakalpojumu saņēmējiem – juridiskām personām rēķinu piegāde XML formātā.
  • Iespēja nodrošināt māju vecākajiem piekļuvi māju tāmēm budžeta plānošanas modulī.
  • www.ePakalpojumi.lv portāls skaitītāju rādījumu iesniegšanai, rēķinu apskatei un apmaksai un mājas lietu dokumentu pieejai.

Darba laika uzskaite

  • Balstoties uz personāla uzskaites moduļa un algu aprēķinu moduļa datiem automātiski sagatavotas darba laika uzskaites tabulas. Struktūrvienību vadītāju vai nozīmētu darbinieku piekļuve darba laika uzskaites sagatavošanai. Darba laika uzskaites tabulu elektroniska sagatavošana un iesniegšana grāmatvedībai. Darba laika uzskaites tabulu elektroniska saskaņošana, izmantojot DVS LIETVARIS, un uzglabāšana resursu vadības sistēmas dokumentu repozitorijā.

Darbinieku pašapkalpošanās

  • Pašapkalpošanās modulis atbildīgajām personām pamatlīdzekļu, inventāra un krājumu pārvaldībai. Datu pārbaude inventarizācijas vajadzībām. Inventāra, krājumu un pamatlīdzekļu norakstīšanas aktu sagatavošana un iesniegšana grāmatvedībai. Norakstīšanas vai pārvietošanas aktu elektroniska saskaņošana, izmantojot DVS LIETVARIS, un uzglabāšana resursu vadības sistēmas dokumentu repozitorijā.

Ēdināšana

  • Ēdienkaršu plānošanas, uzturvērtību plānošanas un pārtikas produktu aprite. Uzturvērtību aprēķināšana un normu kontrole. Cieša integrācija ar grāmatvedības krājumu (pārtikas produktu noliktavas) moduli nodrošina vienotu pārtikas produktu uzskaiti. Pārtikas produktu saņemšanas pavadzīmju elektroniska aprite ar grāmatvedību, uz ēdienkartes ēdienu pagatavošanā patērēto produktu aprēķina balstīta pārtikas produktu norakstīšanas aktu sagatavošana un elektroniska nodošana grāmatvedībai. Elektroniska dokumentu saskaņošana, izmantojot DVS LIETVARIS, un uzglabāšana resursu vadības sistēmas dokumentu repozitorijā. Ēdienu pašizmaksas aprēķins.

Banku tiešsaistes risinājumi

  • Datu apmaiņas tiešsaistes risinājums ar komercbankām, SIA “SOLLO LV” un VAS “Latvijas Pasts” apstrādāto rēķinu apmaksu saņemšanu un apstrādi resursu vadības sistēmā.

Licencēšanas politika un mākoņskaitļošana

Licencēšanas politika uz uzņēmumu nodrošina visu resursu vadības sistēmas GVEDIS moduļu pieejamību klientam neierobežotam sistēmas lietotāju – uzņēmuma darbinieku skaitam. Jaunu sistēmas versiju piegāde un licences līgumā paredzēts lietotāju atbalsts noteiktā apjomā licences uzturēšanas laikā.

Resursu vadības sistēmas izmitināšana SIA “ZZ Dats” pārvaldītajā datu centrā. ISO/IEC 27001:2013 sertificēta drošības pārvaldības sistēma.

Kontaktinformācija

Resursu vadības sistēmas GVEDIS ieviešanas projektu vadītāja Alla Seļakova

e-pasts: Alla.Selakova@zzdats.lv

tālrunis: 25774408